Frågestund - svar

Här kommer svaren på frågorna som jag fick i frågestunden C:
 
 
Jag hoppas att ni gillade videon och att ni fick svar på era frågor :3 Andledningen till att videon slutade så konstigt var för att de sista 30 sekunderna inte kom med när jag laddade upp den på Videofy :c Så jag kan skriva den oavslutade meningen som var i videon "Jag vill liksom hjälpa folk på det sättet". Så alla frågor blev ändå besvarade ^-^ Men som sagt, jag hoppas att ni gillade videon och att ni tyckte att det var kul att svaren kom i en video istället för ett långt inlägg med massa text C:
 
Och sen, that akward moment när jag nu upptäckte att i princip alla Disney filmer som jag sa att jag gillar egentligen är Pixar filmer och inte Disney ^-^' Jag har inte så bra koll på de olika filmbolagen ^^ Men men, så kan det ju gå och jag gillar abslout inte Disney mindre bara för att jag nu insåg att det är Pixar som gjort Toy Story, Upp och Monsters Inc Cx Här får ni iaf mina favorit Disney filmer: Dumbo, Alice i underlandet, Peter Pan, Mulan, Tarzan och Skönheten och odjuret :3
 
Ha en fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hihih, jag älskar LawlFactorys videor på youtube! ^w^

2012-09-16 ♥ 14:19:36
URL: http://alexa.blo.gg

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback