Wendy run away with me, I know I sound crazy, don't you see what you do to me?

Hejhej! Kajsa var här för ett tag sen så jag har inte hunnit filma en video som jag sa att jag skulle börja göra på måndagar så jag tror att jag ska filma den imorgon istället :3 Annars så har jag inte gjort så mycket idag förutom att jag fick reda på att jag ska ha tyska-lektioner med niorna istället för med åttorna så det blir väl kul ^^ Och jag väntar fortfarande på mina provsvar angående glutenallergin från doktorn :c
 
Ha en fortsatt fin dag!♥
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ska bli roligt och se din nya video :)
Roligt att du svarade på mina frågor på frågestunden!

2012-09-18 ♥ 13:45:58
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback