Shopping service

 
Milklim och flera andra japanska affärer fraktar inte sina varor över hela världen så därför kan du alltså inte beställa där ifrån till Sverige. Och det är ju otroligt synd eftersom de har så fina kläder så därför kan man använda sig av något som heter shopping service. Shopping service är när du betalar någon som bor i Japan för att köpa tex kläder från Milklim och sedan skicka hem kläderna till dig. Jag har själv aldrig använt mig av shopping service men från vad jag har hört så kan det bli väldigt dyrt eftersom shopping service personen ska ha pengar för kläderna + frakt + tullavgift. För vissa som jag har pratat med så har shopping service kostat 1000kr (pga tullavgiften) och då om du lägger till summan på kläderna så blir det väldigt dyrt. De shopping sercive sidor som jag blivit tipsade om är japonica market och en privatpersons nämligen chibi-tenshi.
 
Mer än så kan jag inte hjälpa dig eftersom jag själv aldrig använt mig av shopping service. Men gå in på de båda sidorna och läs om vilken som du tycker verkar bäst c:

Kommentarer
Postat av: Ell

Svar: Omg, yessssss do it for god sake, jag menar, det är en stor fandom på tumblr, de fem första säsongerna har inte så mycket angst i sig och de var så små ehu men alltså det är otroligt fint ;;v;;
Även om det var läskigt i början~ ;3;

2013-04-03 ♥ 17:19:33
URL: http://konventsflicka.blogspot.se/
Postat av: Ella :3

Sv: Tack så mkt, ditt är osso jättefint! :3

2013-04-05 ♥ 15:03:06
URL: http://ellaisaweirdo.devote.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback