Cosplay-/konventareträff

Igår var på ett cosplay/konventare meet-up ^-^ Vi var runt 45 pers som gick runt i stan och hade det awesome :D Jag träffade massa roliga nya människor som jag hoppas att jag får se någon dag igen på något kovent eller så :3 Jag själv tog inga bilder eftersom jag var upptagen med att springa runt, ligga underst i högar och äta pocky med Elin, så de bilder som ni får se (de är på mig och Elin) tog jag från facebook c: 
 
På tal om konvent, ska ni på några konvent i vår/sommar? :D Jag hade tänkt att försöka gå på DinoCon som är i Juni ^w^
 
Ha det fint!♥

Kommentarer
Postat av: Aisha

Söt blogg du har ^^
Kolla gärna in min blogg och kommentera om du vill:)
//Aisha

2013-01-28 ♥ 18:11:26
Postat av: Aisha

Aisha.blogg.se*

2013-01-28 ♥ 18:12:05
URL: http://aisha.blogg.se
Postat av: Mechu that pechu

Jag ska helt klart på Dinocon! Jag var där första året och det var awesome! Det ligger ganska nära mig också. c:

2013-02-03 ♥ 20:57:29
URL: http://mechuchan.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback