"Drömtjejen"

Skulle du kunna kanske göra typ... ett inlägg, med typ, din ''dröm'' kille, och drömtjej? :3 Kanske typ, tex tjej, Ska hon då vara lite tjejig och så, eller tomboy? ^^ Skulle vara kul o veta eftersom du har liksom gullig fluffstil, vad för tjejer du liksom, ja, tycker är attraherande? ^.^ 
 
Haha, visst ^-^ Jag tror egentligen inte att det finns något som heter "drömperson" eftersom det är ju en person som man själv skapar och väljer, den finns inte. Men om jag ändå ska försöka hitta på något, tänker du utseendemässigt eller rent allmänt? För utseende bryr jag mig inte så himla mycket om, man blir ju inte kär i kläderna eller håret utan i personen. Men det är ju ändå lite kul om hon ser ut lite som jag eftersom jag tycker att mode är kul och då kan vi ju shoppa kläder tillsammans och så, haha Cx Och så tycker jag att tjejer som ser lite androgyna ut ofta är väldigt snygga ^^ Men jag tror ändå att det är personligheten man faller för. Det viktigaste är att hon får mig att må bra, gör mig glad och är trevlig C: Någon som får mig att känna mig trygg när världen är svår. Och så vore det trevligt om vi har genemsamma intressen och så ^w^
 
Det var väldigt svårt att komma på en drömtjej, jag har aldrig riktigt funderat över det. Jag tror att min drömtjej kommer att komma till mig och då kommer jag inse vad det är jag egentligen drömt om. Haha, vad smörigt det där lät x3
 
(Observera hur creepy gifen var till texten)
 
Ha en fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jätte bra svar Ellen! :)

2013-01-22 ♥ 19:09:50
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/
Postat av: Marika

Jag har typ olika dagar, ibland tycker jag mer om tjejer och ibland mer om killar.
Tror dock jag är mer för killar än tjejer då jag bara haft tre flickvänner.
Varav jag kysst en tjej en gång, på sanning eller konsekvens.
Screw love <33

2013-01-22 ♥ 19:55:25
URL: http://mino.blogg.se
Postat av: Marika

MEEEEEN
Vadåååå Det är ju bara tre :( Sen var den två utav dom som var helt körda i huvudet.
Dom badade i citron för att bleka sin kropp för dom ville inte vara såna från kiruna, eh.. ._.
Sen den tredje.. Hon var väl.. Jobbig ich.. :(
Sen hade ingen utav dom sin egna stil :c

2013-01-22 ♥ 20:42:54
URL: http://mino.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHA gifen!! omg du är för kul x'D skrattade en hel del där, först läste jag sen tittade jag och märkte gifen xD

2013-01-23 ♥ 08:32:57

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback