Frisyrer Juli - December 2012

Fortsättningen av bilderna på mitt hår 2012 C:
 
Juli
Sen blev det raklugg :3
I London så var det rosa med raklugg #swag
 
Augusti
Den rosa blev lite röd-rosa efter ett tag...
Sen blev det blått ^-^
 
September
En outfitbild men whatever, man ser ju mitt blå-gråa hår C:
 
Oktober
Sen blev det blå-turkost :D
 
November
När jag blev 14 år i november så hade jag lite urtvättat blått, yay ^w^
 
December
Blondt-grått #superswag
Och sen fick jag min nuvarande hårfärg, blått som fejdar till lila :3
 
Så såg mitt hår och jag ut under 2012 C:
 
Ha en fortsatt bra dag och ha ett fortsatt awesome 2013!♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är så fint, bara undrar, har du haft grönt någon gång? c:

2013-01-03 ♥ 15:37:49
URL: http://miniflumm.blogg.se
Postat av: kajjan C:

Hej! Jo jag undrar när du köpte dom dära pastel star pärlorna hur mycket betalade du inklusive tull??

2013-01-03 ♥ 16:47:14
Postat av: Ellen

Underbara bilder på dej Ellen! :) Saknar London, när jag ser London-bilden på dej!

2013-01-04 ♥ 20:36:54
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/
Postat av: NekoMiku

Jättesnyggt C: en fråga, var har du fått tag på alla dom kläderna? *w*

2013-01-04 ♥ 23:07:22
URL: http://manga-animefever.bloggplatsen.se
Postat av: Sara~

Hur brukar du färga ditt hår? tänkte köpa den manic panic men vet nt hur jag ska göra D: är ny om det..

2013-01-04 ♥ 23:51:02
Postat av: ~~

Skulle du kunna kanske göra typ... ett inlägg, med typ, din ''dröm'' kille, och drömtjej? :3 kanske typ, tex tjej, Ska hon då vara lite tjejig och så, eller tomboy? ^^ Skulle vara kul o veta eftersom du har liksom gullig fluffstil, vad för tjejer du liksom, ja, tycker är attraherande? ^.^

Sen ett tips till e att göra kanske en lista med ''50 saker du inte visste om mig'' x)

2013-01-14 ♥ 16:55:27

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback