Allsång på Skansen

Jag var på Allsång på Skansen i tisdags eftersom Håkan Hellström spelade där. Jag och Kanilla var på Skansen vid nio och när vi blivit insläppta vid tio kom en kompis till Kanilla så vi var med henne och hennes kompis under hela dagen c: Vi att i den stekande solen hela dagen och väntade på att det skulle börja. Vi stod på tredje raden vid stängslet på sidan av scenen (man ser mitt turkosa hår och min kamera i tv-sändningen). Och Håkan var såklart helt ultra mega fantastisk! Han spelade i en timme efter själva allsången också och det var underbart att se honom igen. Det var värt den hemska väntan i solen, det var värt att ha stått upp i sex timmar i sträck och det var värt de hemskt dryga personerna i publiken för att få se honom spela.
 

Kommentarer
Postat av: .

Såg ditt fina hår när jag kollade på tv. :) Ville också vara där :PP

2013-07-14 ♥ 21:59:24
Postat av: Ellen

Härliga bilder! Jag har aldrig vart på allsång på skansen. Bara i skansen! :)

2013-07-18 ♥ 15:24:21
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback