Bråvalla - All Time Low

Hej på er! Nu får ni äntligen se bilderna från den fredagen som jag var på Bråvalla festivalen i slutet av Juni c: Jag tog väldigt mycket bilder på både All Time Low och Green Day konserten så därför får ni se dem i två delar ^w^ Eftersom All Time Low spelade först på dagen så tycker jag att vi börjar med de bilderna.
 
I slutet av konserten sprang gitarristen Jack till stängslet där publiken stod och ett tag när han lutade sig över stängslet så var han ungefär tre decimeter från mig(!)
 
Imorgon kommer bilderna från Green Day konsterten♥

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad roligt att du också var på Bråvalla och såg All Time Low! Vilken låt tyckte du var bäst, och vad tyckte du om konserten i huvud taget? ^^
Om du är intresserad av hur min dag var (vilket du kanske inte alls tycker är intressant då jag är helt främmande men haha) så kan du läsa om den på min blogg om du bara bläddrar ned lite.
Men ja, superfina bilder du tog verkligen, och i övrigt så är din blogg superfin! :D
Ha en bra dag!

2013-07-11 ♥ 21:25:49
URL: http://pappersmoln.blogspot.com

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback