Grattis i efterskott

Jag kom just på att jag glömde fira bloggens årsdag! :o Den var den tjugonde Juni och då fyllde bloggen tre år ^w^ Herregud, tre år, det är väldigt lång tid ändå. Jag minns när jag startade bloggen. Jag hade precis slutat femman och jag hade inte så stor koll på varken min kläd- eller bloggstil. Åh, jag var så pinsam då, haha jag orkar inte ens tänka på det </3 
 
Men jag vill tacka alla er för att ni läst och varit med under den här tiden. Inte för att några av er var med från starten men för att ni tittade in på bloggen någon gång på vägen och stannade♥ Jag vet att bloggen har haft sina upp-och-ned gångar under de senaste månaderna men jag ska abslout blogga mer nu när jag har energi :3
 
På tal om ingenting, idag ska jag till Bråvalla festivalen. Fast jag har bara en endagsbiljett så jag var inte där igår och kommer inte vara där imorgon. All time low och Green day spelar så det är därför jag ska dit :D
 
Vi hörs!♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Weeey, grattis bloggen!

Btw så ääälskar jag den blå färgen på ditt hår. Skulle också vilja färga det så, men det är så sönderblekt redan så det skulle typ ramla av haha...

2013-06-28 ♥ 13:33:40
URL: http://sockervaddstankar.blogspot.se
Postat av: Ella

ÅH JAG HAR DEN HÅRFÄRGEN OCH DET LINNET! Haha, vad roligt!

Svar: HAHA OMG TWINS! :D
ellenskywalker.blogg.se

2013-07-04 ♥ 13:09:52
URL: http://www.helikkopter.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback