Håkan Hellström i Göteborg

Den sjunde Juni åkte jag, familjen och Kanilla till Göteborg för att dagen efter gå på Håkan Hellström konserten. Vi var i Göteborg hela helgen och förutom att gå på konserten så shoppade ganska mycket och var på Liseberg. Det var bara jag och Kanilla som gick på själva konserten och den var helt galet ultra fantastiskt underbar! Det var en utav de bästa kvällarna i mitt liv. Jag såg Håkan live och allt var fantastikt och så känslosamt. Både jag och Kanilla grät och hulkade under sista låten och jag ville verkligen inte att det skulle ta slut. Här nedan får ni se några bilder jag tog på den underbara Håkan under den bästa kvällen i mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback