Mangabarn

Jag är med i en nystartad bloggrupp kallad Mangabarn C: Gruppen är ett sammarbete mellan sex bloggar och de som är med i gruppen är jag, Plinzz, Ebbzz, Pitchi, Shinobu och Emma :3 Eftersom alla vi har ett japan-intresse och klär oss i japansk streetstyle så tänkte vi att det vore kul att samarbeta och promota varandra och tillsammans inspirera våra läsare ^-^ Som Ebbzz skrev på sin blogg "Man kan jämföra oss med The Kick Back Pack antar jag, bara det att vi inte satsar på att ta över hela Sveriges bloggvärld, HAHAH~" Och jag kanske borde nämna att mangabarn är ironisk för att driva med korkade utomstående som kallar folk som gillar östasien för manga Cx
 
Så, förutom jag så är alltså dess tjejer med:
Pitchi - hon klär sig i fairy kei och är bestatt av Kyary Pamyu Pamyu ^-^ På bloggen skriver om Japan, Kyary Pamyu Pamyu, DYIs och japansk streetstyle
 
Plinzz - hon klär sig i fairy kei, pastel goth och creepy cute :3 Hon bloggar om shopping, sin vardag och hennes outfits
 
Ebbzz - hon klär sig i decora och lite fairy kei ^w^ Hon skriver om kpop, japan, japanska klädstilar och alla konvent som hon går på
 
Emma - hon klär sig i creepy cute och fairy kei c: På bloggen skriver hon om pyssel, kpop, japanska klädstilar och gör tutorials
 
Shinobu - hon är galen i kpop och klär sig i decora och lite fairy kei ^-^ Hon skriver om japanska klädstilar, kpop och pyssel
 
Jag hoppas att ni tycker att Mangabarn verkar vara en rolig grej och att ni nu följer dessa underbara tjejers bloggar♥

Kommentarer
Postat av: Ella :3

Haha, vilken bra idé! Hoppas ni får fler läsare samtidigt också :3

2013-05-12 ♥ 12:15:25
URL: http://ellaisaweirdo.devote.se
Postat av: Johanna

Alltid lika konstigt när folk frågar om man klär sig som en bok xD

2013-05-14 ♥ 21:17:58
URL: http://johannakawaii.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback