Äntligen Helg!


Igår var det grymt kul på scouterna! Vi gjorde nämligen tårtor med maräng bottnar, grädde, sylt och godis! Några utav oss hade tårtkrig och jag var såklart en utav dem. Vi blev riktigt kladdiga och hade grädde över allt! Men det var riktigt roligt! :D Efteråt luktade jag sur grädde och håret behövde jag tvätta två gånger för att all lukt skulle försvinna, men det var så värt det ^w^

Idag gick det väldigt bra i skolan och när jag kom hem så kollade jag på bästa Smallville som det skulle gått ett avsnitt av ikväll men istället är det ishockey, jag som var superpepp på det avsnittet! Aja, det blir nästa vecka istället...

Har ni haft en bra fredag?♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild!

2011-05-13 ♥ 17:28:28

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback