Japan-loppisen

Hejhej! Nu äntligen kommer inlägget om japan-loppisen som jag var på i fredags :3
 
Jag var där med Daniella och det var superkul! :D Vi köade i en och en halv timme utanför loppisen men det var det värt ^-^ Jag köpte inte så mycket saker men det jag fick med mig hem får ni se i ett inlägg imoron C: Jag träffade några utav er läsare på loppisen också, det var jättekul att ni kom fram till mig och sa hej ^^ Och på tal om det, en utav er hade en superfin väska som var en "shooting star", du sa vart du hade köpt den men jag har glömt bort vart så om du ser det här kan du ju kommentera vad affären hette :3 Jag skulle uppskatta det jättemycket♥
 
Så ja, loppisen var fantastisk och jag hoppas att det blir en till snart igen :) Jag hann inte ta så mycket bilder men här nedan har ni några i alla fall ^w^
 
 
 
Ha en fortsatt fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

kan du lägga ut bilder på vad du köpte!?

2012-10-25 ♥ 15:51:49
Postat av: Ellen

Härliga bilder! :)

2012-10-25 ♥ 15:58:25
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
Postat av: Livchan

Kul att du kom ihåg mig och väskan ;D
Sidan heter qutieland.com ^^
Här är en direktlänk till väskan:
http://qutieland.com/product.php?id=905

Varsågod! :3

2012-10-25 ♥ 22:48:52
Postat av: Anonym

kan du lägga ut bilder på det du köpte och uppdatera snälla? :((

2012-10-28 ♥ 17:29:18

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback