Om himlen finns är jag förlorad

Strumpbyxor - Kappahl
Klänning - Shock
 
Jag var i stan med Andrea igår och då köpte jag klänningen som jag har på mig idag ^-^ Den var lite dyr men den är fin så det är okej :3 Den är från Shock om någon undrar c:
 
Och idag var jag i Liljeholmstorget och letade efter en kofta och några bh:ar. Och omg det finns nästan inga bh:ar utan push-up i det här landet ;___; Så himla jobbigt, man blir ju lite ledsen :c Ja så då vet ni det, haha, awkward x3
 
Ha en fortsatt fin kväll!♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag har också testat en sådan klänning, men det såg konstig ut på mig... Varför ser den så fin ut på dig?! O_O

2013-01-20 ♥ 19:45:18
Postat av: Anonym

omg Du är jättevacker med den klänningen!! den passar perfekt ♥-♥
Känner igen det där med push up bh:ar, för 2 år sen köpte jag mina första bhar, och dom är inte pushup, utan vanliga, bra-med kupa-bhar.. men nu finns dom typ ingenstans, men är glad att jag har dom så använder dom helatiden ^^

2013-01-20 ♥ 22:01:08
Postat av: Marika

Åh! Jag brukar köpa min bh;ar på ica maxi ._. Dom har inte push-up så... IT IS SOMETHING.

2013-01-21 ♥ 20:58:27
URL: http://mino.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback