12 juli 2011


Idag har jag ätit pannkakor med hemmagjord jordgubbssylt och grädde. Några timmar efter det cyklade jag, Andrea och mamma till Svante och Helene. Där åt vi glass, jag åt Daim Pear Dream som inte var särsklit god, smakade ungefär som Big-pack glass. Så nu vet jag att jag inte ska köpa den igen. Precis när vi kommit fram och började äta glassen så började det regna så vi fick sitta under tak och glömma våra tankar om sol och bad i poolen. Men sen kom solen och vi hoppade i poolen direkt och därför spenarades största delen av eftermiddagen i deras fina pool.

Efter några timmar cyklade vi hem och jag satte mig vid mitt skrivbord och gjorde lite armband som ni kommer att få se senare. Vid sju-tiden kom Svante och Helene hit och vi åt en middag som bestod av världens-bästa-ceasarsallad med kyckling, super gott! :D

Vad har ni haft för er idag?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback