Dagens outfit


Oj, vad längesen jag visade er min outfit. Men så går det ibland när det är för varmt för att klä sig snyggt och när man bara sitter hemma i någon gammal t-shirt och shorts. Fast idag satte jag på mig min nygjorde tyllkjol och en kofta från förra året med ett linne från Göteborg, enkelt med fint tycker jag (:



Just nu har jag hårfärg i håret. Vi får se hur det blir men jag hoppas att det blir så rött och blått som jag vill ha det. Men man vet ju aldrig med dessa hårfärger, så vi får hålla tummarna ^^

Kommentarer
Postat av: Deco Yoshi!

Du har sååå söt stil!!!

Det här är första gången jag är på den här bloggen så.... Jag har en fråga..... Är dina kompisar också decora tjejer? Eller..... ^w^

2011-07-28 ♥ 18:09:52

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback