- Jaså? Är du säker? - Ja, som alltid


Visst har jag en bra mobilkamera? *ironi*

Idag har jag alltså spenderat dagen på Grönan med Moa med mitt-bena på huvudet för första gången vad jag har sett. Vi åkte de roligaste attraktionerna, ni vet Katapulten, Insane, Jetline, Flygande Mattan, Twister osv. Moa fick mig faktiskt att åka Extreme, vilket var riktigt roligt! Men Insane var helt klart roligast är är fortfarande min favorit på Gröna Lund även fast det är 40 minuter långa köer för en åktur på sisådär en minut. Hela dagen har varit en väldigt bra dag även fast jag fick ont i huvudet i slutet av Grönan rundan. 

Sedan fick jag massa kommentarer för min Superman t-shirt och mitt turkosa och gula hår och sådant blir jag alltid lika glad för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback