Yesterday




Igår var alltså jag, Andrea, pappa och mina kusiner på Grönan. Det var packat med folk och tio tusen meter långa köer överallt som om man skulle stå i fyrtio minuter i om man ville åka någonting, inte kul. Så det var mest att vi köade, åt, gick och gick fram och tillbaka till de olika attraktionerna för att se om det var mindre kö senare. Så därför åkte jag bara Twister som vad väldigt kul faktiskt, lite tråkig i slutet då det mest var små gupp/backar, sedan åkte jag Blå Tåget som var läskigare än förut, jag åkte Katapulten, Kvasten och Flygande Mattan. Jag ville så hemskt gärna åka Insane och Jetline men Insane var det alltså lång kö på och Jetline var avstängd. Dumt. Men det var kul på Grönan ändå, i alla fall det jag åkte :)

Efter Grönan åkte vi hem, åt middag och sedan tog vi bussen till Svante och Helene. Där badade vi i deras pool och åt glass och kladdkaka/brownies med glass. Vilket var mycket gott! :D

Ha det gott!♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Okej! Tog du inte fler bilder när du var där?



Kram! / Ellinor



P.s Besök min blogg & kommentera ♥ D.s

2011-06-05 ♥ 11:04:51
URL: http://fruttitops.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback