En dag med jazz


God kväll!

Idag har jag varit på Stockholm Jazz Festival 2011 på Skansen. Det var ganska kul, jazz är inte riktigt min stil men musikerna var riktigt duktiga och så. Men som sagt, inte riktigt min grej men det är ändå kul att ha gjort. Kameran var självklart med även om jag inte tog så mycket bilder men de bilder jag tog kommer äntingen upp senare ikväll/natt eller imorgon :)

Just nu lyssnar jag på musik och väntar på att mitt kamerabatteri ska laddas klart så att jag kan överföra bilderna till datorn.

Hur har eran dag varit?♥

Turbonegro - The Age of Pamparius♪

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Japp, det är roligt det också. :)

2011-06-18 ♥ 22:33:34
URL: http://westlinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback