Smärta

Godmorgon!

Idag när jag vaknade vilket var ovanligt tidigt, hade jag grymt ont i axelleden. Jag har aldrig haft så ont i min axel någonsin och jag kan inte få ord för hur ont det gör. Och det gör inte bara ont när jag rör armen utan även när armen hänger rakt ner. Därför har jag en sjal om halsen som lyfter upp armen i en ställning där smärtan är någorlunda liten. Min pappa som är pro på det här med kroppen ska kolla på min axelled när han vaknar, jag hoppas att den inte har hoppat ur led eller någonting annat jobbigt.

Jag har inte berättat det men två utav mina kusiner är här hemma hos mig. De bor inte i Stockholm så vi hade tänkt att göra stan idag, så vi får se om det går med min arm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback