Fredagen då Ellen skolkade enligt Zoey


Zoey var lite rolig
idag och skrev "SKOLK! Mvh Ellens lärare" på min hand och på Kajsas hand skrev hon "Dagens elev! Mvh Kajsas lärare" Så då blev det som att jag hade skolkat och att Kajsa hade varit en perfekt elev. Jag tyckte att det var lite taskigt men Kajsa verkade gilla det ganska mycket! Detta hände på våran engelska lektion som faktiskt var väldigt rolig eftersom jag satt bredvid Kajsa, Moa och Zoey :D

Idag när jag, Moa och Kajsa kramades så kände jag hur vi började luta åt vänster. Jag skrek "Vi välter, vi välter!" och då böjde Kajsa på benen så att vi välte och jag och Kajsa föll på golvet fast Moa stog kvar och föll inte med oss. Så Kajsa välte oss med flit, dålig stil tycker jag! ^w^


Nu är det äntligen helg, gud vad skönt! Om ett tag ska jag till Skärholmen centrum med min mamma för att handla en grej till scouterna. Och imorgon är det scouternas dag, en hel dag där vi tävlar med scouterna mot andra scouter i Stockholm! Det kommer bli jättekul! :D


Kommentarer
Postat av: kajsa

sånn är jag, dagens elev enligt laura och välter dig med flit på rasten (eller va man nu ska säga) hhöh :D

2011-05-06 ♥ 16:53:19
URL: http://saadebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback