Lite om Djungelboken och Winx Club


Igår eftermiddag så åkte jag alltså in till stan och åt en god middag och såg på Djungelboken på Stadsteatern. Teatern var superbra, fin och rolig. Jag menar, det var stekare till Apor och Bagheera spelades av en man som var utklädd till kvinna. Så Djungelboken på Stadsteatern rekommenderas starkt :D

Idag var jag i skolan, där hände det inte så mycket. Jag, Kajsa och Moa satt mest och talade om lite intressanta saker som Winx Club och musik. Sedan efter skolan så gick Moa, Kajsa och jag hem till mig och åt dubbelrostade mackor och lyssnade på The Ark samt spelade lite trumset.

Vad har ni haft för er idag?♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Svar: Jaja skitsamma. Jag tyckte bara att du skulle passa bra i rosa hår eftersom att du passar bra i rosa kläder. Sen så glömde jag väl bort att du skrivit rosa-rött till mig, om du nu ens gjort det?



Färga ditt hår i vilken färg du vill. Jag orkar inte bry mig längre.

2011-09-15 ♥ 17:21:36
URL: http://fruttitops.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback