Önskeinlägg - Andrea

Det är väldigt många som vill veta lite mer om Andrea, so here you go, en text om min syster :)



Andrea är 15 år och är då som sagt min storasyster. Hon går på en skola med musik-inriktning och hon kan spela trumpet, bas, gitarr, trumset, piano och så sjunger hon helt fantastiskt! Hon ska börja på gymnasiet i höst och är alltså två år äldre än mig ^^ Andrea har lärt mig allt jag kan och hon hjälper mig alltid när jag har det svårt. Det var Andrea som förhindrade mig från att bli fjortis och istället introducerade mig till den fantastiska rocken. Hon visade mig hur underbart Japan är hon hon fick mig att vilja bli decora! :3 Andrea är scout och känner de flesta stockholms scouter i hennes ålder ^w^ Hon älskar att gå på konserter, kramas, se på Doctor Who, äta mörk choklad, lyssna på musik och även själv spela musik (: Andrea är inte bara min syster utan även en utav mina närmaste kompisar, hon hjälper mig med saker och så brukar vi vara med varandra och göra saker tillsammans C: Jag och Andrea är väldigt lika till sättet och vi gör och tänker likadant, vilket ibland är lite läskigt xD Hon är min förebild eftersom hon är en väldigt stark person och hon är sig själv överallt.

Jag älskar Andrea och inget kommer förändra på det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback