Pride

 
Hejhej! Som Andrea skrev igår så var jag, hon och hennes kompis Christian på Pride igår :D Det var så himla awesome där ^w^ Först var vi i Pride House/Kulturhuset och gick på två föreläsningar varav den ena så var det Jonas Gardell och två andra författare som pratade om deras böcker som handlar om när HIV kom till Sverige på 80-talet (: Efter det så åkte vi till Pride Park och var där i några timmar :3 Inne i parken pratade vi bla med massa människor som stog i olika tält och sånt och så åt vi crepes ^-^
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Härliga bilder! :)
Pannkakorna såg bra goda ut!

2012-08-06 ♥ 17:03:08
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
Postat av: Caisa

Hej jag heter Caisa jag blir så inspirerad av både dig och din blogg så jag har färgat håret rosa!!! Jag har en fråga, vilken hårfärg hade du innan du färgade håret?

2012-08-15 ♥ 15:48:48

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback