Ingen lämnas kvar


Hejsan! Idag var jag tillräckligt frisk för att ta mig till skolan och så när jag kom till skolan så visade det sig att jag skulle ha matjour så det var lite surt, men det är skönt att ha det överstökat så att jag slipper stå i disken i skolan igen ^^ Annars så flyter livet på bra, jag lämnade in min bild idag så det känns bra (:

Imorgon ska jag till romme med skolan där vi ska åka skidor och det kommer bli väldigt kul men det känns väldigt jobbigt att behöva gå upp halv sex på morgonen för att vara i skolan kvart över sex D: Men men, jag antar att det kommer gå bra C:

Ha en fortsatt härlig dag!♥

Kommentarer
Postat av: Clara

Min skola var där igår :)

2012-02-22 ♥ 17:06:49
Postat av: stina

jätte fin blogg ^w^

2012-02-22 ♥ 18:21:44
URL: http://roligt.webblogg.se/
Postat av: Ellen

Hoppas att du får det trevlig i Romme! :D

Skulle vara kul och se bilder där ifrån sen!

2012-02-22 ♥ 21:22:11
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback