Maybe I need you more than you need me


Hejsan! Här kommer en bild på två mössor jag fick för ett tag sedan. Den lila köpte mamma till mig när vi var i Åre och panda-mössan fick jag av pappa då han köpte någonting på Ebay och samtidigt passade han då på att köpa den här mössan med C:

Idag efter skolan satt jag hemma och fixade med min jeansjacka :3 Igår sydde jag fast lite spetsband på den och idag gjorde jag massa rosetter och sånt som jag sedan satte på jackan, så nu är den jättefin tycker jag! ^w^ Fast ni får se bild på den imorgon för nu är det så mörk här hemma så det är ingen idé att ens försöka fota eftersom bilderna bara kommer bli fula och mörka ^^'

Vi hörs!♥

Kommentarer
Postat av: Ebbzzchan^^

Sv: Vet inte riktigt... När jag hade snelugg hade jag grönt ett tag, men jag blekte inte så det var inte så snyggt. xD Men om jag bleker skulle det nog bli awesome. Eller så skulle jag ha rosa, eller lila. Hm...

2012-03-14 ♥ 13:55:16
URL: http://ebbzzchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback