Var ska man ställa sina frågor?


Hejsan! Jag får väldigt ofta frågor om olika saker och då blir det ofta att jag får samma frågor om och om igen. Så för att det ska bli enklare för mig så skulle jag uppskatta att innan ni ställer frågan kollar i kategorin "Frågor och svar" eftersom svaret troligtvis finns där. Om svaret inte finns där så vore det bra om ni istället för att skriva anoyma kommentarer kunde skicka frågan i ett mejl till [email protected], ställa frågan i min Blogresponse eller länka er blogg i kommentaren C:

Som sagt så skulle det blir mycket enklare för mig eftersom jag för det mesta får samma frågor hela tiden och jag orkar inte svara på samma frågor i enskilda inlägg, jag hoppas ni förstår :3

Kommentarer
Postat av: Liten! ^^

Svar: Tack! ^^ Du me! ^-^

2012-05-20 ♥ 20:36:14
URL: http://www.crazycutedream.bloggplatsen.se
Postat av: ^^)

Hej! Du hade skrivit något om nån japan-loppis! Jag undrar när den är i år, och var vilken tid!? Skulle gärna vilja gå på den, svara gärna!!!!XD

2012-05-21 ♥ 08:33:01
URL: http://kawaiinerds.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback