Who will fall far behind?



Idag var jag i Kungens Kurva med mamma :3 Där kollade vi i lite affärer och köpte denna gula tjocktröja på H&M och en liten cupcake som man kan sätta fast papper på från en indrenings-butik vid namn Chilli ^^ Efter att vi var där åkte vi hem och fikade lite och sedan gjorde jag inget speciellt C:

På tal om ingenting, om ni vill mejla någonting till mig (tex en bild, en fråga etc) så kan ni mejla det till [email protected] så kommer jag svara på det där :3

Ha en fortsatt fin kväll!♥

Kommentarer
Postat av: Shinobu

Kekeke, den lappen är väl den man som finns på vissa saker från Kawaiidesign / Kawaiishop?~ ^w^

Bara själva lappen är kawaii~ *^^*

2012-05-06 ♥ 18:48:59
URL: http://cupcakeeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback