Man får ta det man blivit given och säga jag älskar det jag fått

Jag hade tänkt att svara på lite frågor som jag fått under senaste veckan C:
 
Hej! Jo jag undrar när du köpte dom dära pastel star pärlorna hur mycket betalade du inklusive tull?? 
Ett paket med 465 pärlor kostar ungefär 60 kr, dock minns jag inte riktigt vad frakten kostade men runt 60 kr skulle jag tror och jag betalade ingen tullavgift :3
 
Hur brukar du färga ditt hår? Tänkte köpa den manic panic men vet inte hur jag ska göra D: är ny om det.. 
Först blöter man hela håret och handuksstorkar det. Sedan är det bara att lägga i färgen och se till att det kommer färg överallt så att det inte blir fläckar utan färg osv. Det är viktigt att du inte har på dig fina kläder när du färgar håret för om det kommer hårfärg på kläderna så kommer det troligtvis inte försvinna.
 
Hej! På instagram så såg jag att du hade skrivit att du var gay, äru det på riktigt elr är det bara ett skämt?? Menar inget taskigt med frågan så du vet :)
Ja, jag är gay och jag förstår inte varför du trodde att jag skämtade om det men så är det i alla fall (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kostade allt för pärlorna 120? UTAN TULL?? OMG kbfiejr WIE irehgurieghq

2013-01-07 ♥ 14:42:24
Postat av: Bellis ( ^ω^ )

Heii fina du! Tänkte först säga att jag blev otroligt superduper mega glad när jag såg att det fanns en "kawaii-bloggare"
Jag klär mig själv som decora men tycker att fairy Kei är lika fab också c: ^^ Undrade bara vart du köper dina kläder, billigt?
Jag bor i Stockholm men det finns ju mest punk affärer osv.
Tips på bra hemsidor eller affärer?
Unicorn-hugs (^_^)☆

2013-01-07 ♥ 14:48:03
URL: http://crazyinbacon.tumblr.com
Postat av: Sara~

Tack :'3

2013-01-07 ♥ 17:44:05
Postat av: Alexicuz

Vad heter du på instragram? :)

2013-01-08 ♥ 11:36:03
Postat av: Anonym

är du GAY eller BI? :)

2013-01-08 ♥ 17:57:03

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback