Stjärnor och hjärtan


Igår när jag satt hemma och var sjuk så gjorde jag dessa tre armband. Det är stjärnor och hjärtan om ni av någon anledning inte skulle se det. Vad tycks?♥ 

Idag är jag föresten frisk så efter skolan åkte jag hem till Kajsa och färgade hennes hår mörk brunt. Jag har dock inte sett resultatet men det borde blivit fint eftersom det var ju jag som färgade det ;D Jag har faktiskt aldrig färgat någons hår förut utan bara fått mitt hår färgat av andra, men att färga var inte så himla svårt när man efter ett tag förstått hur man ska göra och kommit in i det. 

Vad har ni gjort en torsdag som denna? (:

Kommentarer
Postat av: Clara

Varit hemma och varit sjuk... :(

2011-12-15 ♥ 19:50:56
Postat av: frida

Så fina! ^w^

Vart köper du pärlorna? ;3

2011-12-15 ♥ 21:30:26
URL: http://miniflumm.devote.se
Postat av: Ella

Hej! Jag ville bara säga att jag gillar din blogg väldigt mycket, läser den varje dag!

2011-12-16 ♥ 19:55:17
URL: http://mittimellan-ella.blogspot.com

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback