Tredje advent


Nämen hejsan! Nu har jag inte bloggat på två dagar och det var lite dåligt gjort av mig kanske... Men jag har faktiskt en helt okej anledning och det är inte att jag suttit och kollat på Glee hela helgen utan jag har varit på övernattning/helg-läger med scouterna. Det var faktiskt roligare än vad jag trodde att det skulle bli från början ^w^

Imorgon är det måndag och jag har svenska prov och så är det sista veckan innan veckan då jag slutar skolan för terminen :D

Vad har ni haft för er denna helg?♥

Kommentarer
Postat av: majonäästuben :)

hejhej! COOL BLOGG DU HAR! JAG HAR LITE SAMMA INSPERATION SOM DU.. KOLLA GÄRNA IN MIN BLOGG!

www.Iwillseeyoutrydecora.devote.se

2011-12-31 ♥ 22:00:12

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback