You can leave if you want. I'll remember you. I remember everyone who leaves


Godermorgon!
Idag har jag inga planer för dagen och det känns bra, jag känner mest för att vara hemma och slappa idag och inte slösa några pengar alls. Jag fick lite panik igår när jag insåg hur mycket pengar jag gjorde av med i stan och i skärholmen, hehe ^w^ Fast det är lite jobbigt eftersom jag såg en superduperfin pikachu ryggsäck på sf-bokhandeln igår som jag väldigt gärna vill ha, men den får jag vänta med att köpa tills i Januari då jag får min månadspeng C:

Ha det gott igelkott!♥

Kommentarer
Postat av: Bostic

Sv: Ibland gör jag mönstrena själv, fast det tar tid^^', så jag brukar följa andras mönster^^.



2011-12-28 ♥ 14:22:40
URL: http://bostic

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback