12 saker ni kanske inte visste om mig

- Jag är halvtysk och halvsvensk.

- När jag var liten hade jag aldrig klänningar eller kjolar utan bara byxor eftersom jag inte kände mig bekväm i kjol, jag kände mig för fin.

Jag som liten när jag gick hos dagmamma

- När jag var liten var den kompis som jag kände mest och umgicks mest med en brunhårig kille med mörka stora ögon. Jag vet inte om han minns mig eller vet vem jag är, men ibland ser jag honom och tänker på den tiden då vi var kompisar.

- När jag var sex år ramlade jag ner för en klätterställning. När vi röntgade min arm på sjukhuset kunde de inte se om den var bruten så jag hade gips i tre dagar eller en vecka, jag minns inte riktigt vilket utav dem.

- I sexårs så blev alla i klassen utnämnda till något av lärarna tex "Klassen sportare", "Klassens dansare". Jag blev "Klassen tecknare"

- När någon frågar hur gammal jag är eller vad jag heter så måste jag tänka efter. Jag känner mig inte som 12 och jag säger så sällan att jag heter Ellen så att det ibland känns fel att säga det.

- En dag när jag gick i fyran var jag störtkär i en kille, jag skrev om det i min dagbok och skapade en familj med oss två på the Sims. Dagen efter var jag inte alls kär i honom. Jag fick något kärleksryck just den dagen, märkligt men sant.

- Jag älskar filmer med action, våld, mord och varelser med övernaturliga krafter.

- Jag har jättelätt för att gråta. När jag ser på film eller när jag mår dåligt. Om någon säger något taskigt så kommer tårarna fast jag försöker hålla dem inne när jag är bland folk.

- När jag gick i fyran höll jag på att bli fjortis (utseende mässigt) Jag älskade Britney Spears, Cascada och tyckte att stilen var riktigt fin om man inte översminkade sig. Jag tyckte det ända tills jag såg på idol och Alice sjöng "Heaven's on fire". Det var då jag började lyssna på Kiss och klä mig rockigt. Så, tack Alice, du räddade mig! ;)

- När jag var mindre typ 6 - 8 år, älskade jag artisten Carola. Kan ni fatta det!? Det är helt otroligt knäppt. Jag hade en skiva med henne som jag alltid lyssnade på. När hon var med i melodifestivalen röstade jag på henne som en galning. Alltså, jag ryser när jag tänker på att jag tyckte hon var bra. Nu tycker jag inte om henne någonstans.

- Jag älskar att kolla på gamla barnfilmer som Pippi Långstrump, Karlson på taket, Törnrosa och Monsters Inc.

Kommentarer
Postat av: zoey

vad du VAR söööt! Haha skojja, du är jättesöt nu också :)

2011-08-02 ♥ 14:43:36
URL: http://cyrusmiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback