I am not afraid to keep on living. I am not afraid to walk this world alone

Igår på kvällen var jag allmänt sorgsen och lyssnade därför nonstop på My Chemical Romance och The Ark för att blir lite pepp och inte vara ledsen. Och det fungerade utmärkt för när jag skulle sova var jag inte särskilt ledsen längre. Så det ska jag komma ihåg, att Mcr och The Ark funkar för mig. Men sedan mådde jag lite bättre också för att Svante och Helene var här på middag och det fick mig att tänka på annat än jobbiga saker.

Men innan kvällen kom var jag på riktigt bra humör. För ni vet den där kjolen jag skrev att jag skulle sy? Jag sydde den igår och den blev superduperfin! Väligt mycket prinsessklänning över kjolen, men det gillar jag :3 Ni får lite bilder på den någon dag i framtiden.

Idag ska jag nog in till stan. Jag ska nämligen försöka hitta ett par cykelshorts alltså tights som är shorts-korta. För det är bra att ha på sommaren när det är varmt och man har kjol och inte vill att låren ska klistra sig fast i varandra men också så att inget olämpligt syns där under kjolen ;) Tolka det hur ni vill.

Kommentarer
Postat av: MADDES

roligt att sy egna kläder. vad gör du nu?

2011-07-21 ♥ 11:57:54
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Elin

Det gör jag med.

2011-07-21 ♥ 19:08:22
URL: http://elinkristensson.blogg.se/
Postat av: c.

sv: tack så jätte mycket ! :D

allt är fint!

2011-07-21 ♥ 20:25:36
URL: http://carolinesjondin.devote.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback