Don't you even think about it


Lite av det jag ätit under dagen ;)

Idag har varit en riktigt slö dag, satt från kl elva till kl fyra och såg på Doctor Who och där någonstans vid 2-tiden åt jag lunch. Efter tvn duschade jag och sedan tittade jag på Smallville. Jag åt även en middag som bestod av pasta, grönsaker i ugn och haloumi. Jag lever i princip på pasta just nu, men det går snabbt och det är enkelt att göra, desutom är pasta det som det finns mycket av här hemma och jag kan/orkar inte precis göra världens köttgryta till lunch.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

vad gott det ser ut! mat är livet, mums!

2011-06-16 ♥ 14:55:55
URL: http://littlemslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback