Friday!


Kickin' in the front seat
Sittin' in the back seat
Gotta make my mind up
Which seat can I take?

It's Friday, Friday

Gotta get down on Friday
Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend
Friday, Friday
Gettin' down on Friday
Everybody's lookin' forward to the weekend

Partyin', partyin' (Yeah)

Partyin', partyin' (Yeah)
Fun, fun, fun, fun
Lookin' forward to the weekend

Friday - Rebecca Black


Sjukt dålig låt utan någon mening men den är lite rolig och så passar den till idag för It's Friday, Friday. Jag, Moa och Zoey skulle lära oss och sjunga den idag. Jag undrar om de har gjort det, själv har man fuskat lite och varken sjungit eller lärt mig den... ^w^

Kommentarer
Postat av: Z

Sjöng du den?! Det gjorde jag med!!! :D

2011-05-27 ♥ 21:34:08
URL: http://cyrusmiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback