Göteborg


I fredags kväll åkte jag och mamma in till centralen och satte oss på ett tåg till Göteborg. På vägen med tåget såg vi fleara regnbågar eftersom det var både soligt och regnigt. På lördag morgon vaknade vi på ett hotell och efter en frukost som bestod av mackor och yoghurt så tog vi spårvagnen in till city där vi gick runt och hade det fint. Vi fem-tiden på eftermiddagen satte vi oss på ett tåg och reste hem igen till Stockholm.

Jag har längtat så efter denna resa eftersom jag gillar Göteborg mycket och så finns det massa roliga affärer där. Kawaii Shop är min favorit och där handlade jag mycket ^w^








En mycket trevlig resa på ungefär 26 timmar, sådant borde man göra oftare♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Va kul att du är i Göteborg! Jag bor typ där :) Vart låg Kawaii affären? :) Tacksam för svar! (Du kan svara genom att kommentera ett inlägg i min blogg ^^)

2011-05-29 ♥ 13:54:58
URL: http://fruttitops.blogg.se/
Postat av: tintin

Vill också diiiiiiiiit!!!!! :D <33

2011-05-29 ♥ 20:33:03
URL: http://abouttintin.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback