Hello Good Lookin'


Idag hade jag halv studiedag.
De flesta tänker säkert "Oh vad lyxigt, Ellen får en halv dag ledigt!" Men så är det tyvärr inte. På min skola menas studiedag att man har skola hemma. Men får en uppgift som ska lämnas in på morgonen dagen efter. Så Zoey följde med mig hem och så pluggade vi resten utav skoldagen, alltså till kl två. Efter det så spelade vi Guitar Hero, och det gick som det gick ^w^

Något sorligt som hände idag var att det var Närmins sista dag på skolan, hon ska nämligen byta skola. Så när dagen var slut så sprang jag fram till henne och hoppade på henne så att vi båda föll på golvet, men vi tog emot oss så ingen skadades. Det var många som tittade på när vi låg på golvet och skrattade och de flesta tänkte nog "OMG, vad gör du Ellen!?" Men jag tyckte att det var en fin avslutning på våran skoldag.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback