Ibland funderar jag på vem jag skulle vara utan dig


Imorgon har jag studiedag, alltså helt ledig från skolarbete! Det är en vanlig studiedag som de flesta andra människor har och inte som min skola har då vi får en massa uppgifter, så detta känns mycket bra! :D

Jag är grymt trött och funderar därför på att sova men jag är även hungrig så det blir väl att att äta en macka med ost på först.

Och imorgon ska jag klippa mitt hår, så jag hoppas att det blir fint. Men man vet ju aldrig med dessa frisörer som har egna viljor men den frisören som jag ska till är bra, henne har jag klippt mig hos förut.

Vi hörs imorgon :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vem syftar rubriken på? ;)

2011-06-01 ♥ 12:53:29
URL: http://saadebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback