Och du är som jag när du dansar, har aldrig träffat nån som du

Jag är trött och hungrig. Så där riktigt hungrig så att det gör ont i magen. Så där riktigt trött så att jag skulle kunna somna på en gång. Men det funkar inte på det sättet, jag måste vara vaken och jag kan inte äta än eftersom det är middag om tio minuter.

Idag på idrotten i skolan spelade vi bla brännboll, vilket var väldigt roligt. Jag slog i väg bollen och gjorde frivarv för säkert första gången i mitt liv, den stunden då jag satte foten innanför mållinjen då alla skrek "Frivarv, frivarv!" kände jag mig... glad.

Konserten igår var väldigt lyckad. Jag satte alla toner på trombonen och när jag och min lärare spelade gick det supert! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback