Scouter

Hello!

Skolan var faktiskt helt okej, jag hade bild hela eftermiddagen. Fast genomgången för det nystartade bild projektet höll på i 45 min och hela lektionen totalt var 2 timmar, alltså fick vi arbeta ganska lite.

Ikväll är det scouter och det känns som om det kommer bli kul!

När vi ändå pratar om scouter, vissa personer verkar tro att jag skuttar runt med mina vanliga kläder på scouterna. Och det kan jag säga att det gör jag verkligen inte! Tänk att ligga i lera, fastna i grenar och elda med mina vanliga kläder som består av bla tyllkjolar, nylonstrumpbyxor och massa halsband! Nä, på scouterna har jag scoutskjorta, frilufts byxor och gympaskor/kängor. Jag har inte ens med mig spegel eller borste på scoutläger ^w^

Jag på scouter och jag i vanliga kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback