Några utav alla bloggar jag gillar

Mickis Cafekko Desu ~ Mickis skriver om sitt liv och om hennes känslor och lägger upp mycket inspirations bilder och så skriver hon en del om din kärlek till An Cafe.

Wilmisen ~ Tjejen heter Wilma och hon skriver om sitt liv, och så lägger hon upp koreanska låtar som hon gillar och så lägger hon videos och annat kul ^^

Pitchi ~ Pitchi lägger upp massa, massa bilder på japanskt street fashion och så skirver om om sitt liv.

Pastel Fairy ~ Lägger upp Fairy Kei inspirerande bilder och visar bilder på henne när hon klär sig fint i Fairy kei :3

Foki ~ Skriver mest om sitt liv och om sitt nystartade företag, men också om söta japanska grejer ibland.

Kokorochan ~ Klär sig sött i lolita och hon ger tips angående lolita och så skriver hon om sitt liv.

Chocolate Zombies ~ En tysk blogg (hehe ^^) Tjejen heter Nanna och henne får jag massa inspiration ifrån eftersom hon klär sig i decora ~_^

Erosed Crystals ~ Katrin har precis köpt sin första BJD och hon skriver mycket om den just nu. Annars så brukar hon pyssla mycket och visa sina superfina smycken samt skriva om sitt liv.

Noll Fem Noll Två ~ Är en bildblogg och hen tjej som heter Emilia är den som skriver. Hon visar bilder, lägger upp hennes teckningar och så skriver hon lite om sitt liv.

Daily Dose Of Imagery ~ Största delen av denna blogg är olika slags inspirations bilder som är helt fantastiska.

Nio Till Fem ~ Sandra bor i New York och skriver om sitt liv där, samtidigt som hon lägger upp fina bilder och massa texter om viktiga saker.

Dessa är bara några utav alla tusen olika bloggar jag följer, så om jag hade skrivit alla bloggar jag gillar hade listan blivit oändligt lång ^-^'

Kommentarer
Postat av: wilma

Naww tack så mycket ^^<3

2011-11-20 ♥ 14:24:08
URL: http://wilmisens.blogg.se/
Postat av: Yuuki

Sv; Den kommer från ebay.com^^

2011-11-20 ♥ 16:44:13
URL: http://littleyuuki.blogg.se/
Postat av: Pitchi ~ ぴっち - be yourself, be unique.

Åh va roligt att du läser min blogg ^w^

2011-11-20 ♥ 18:06:43
URL: http://pitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback