En efterlängtad helg!


Idag så hade vi idrott på skolan. Det var hinderbana och vi tänkte på pulsen och konditionen. Jag ramlade två gånger och jag fick riktigt ont och just nu bildas ett riktigt stort blåmärke på mitt högra lår. Men om man bortser från det så var det riktigt kul! Efter skolan gick jag och Moa hem till mig och så gjorde jag mig redo för att åka in till stan. Väl i stan kollade vi i lite olika affärer och så skulle vi fixat biljetter till förhandsvisningen av Lånaren Arrietty (tror jag) som ska gå nu i helgen men biljetterna var slut så vi får se den filmen när den haft premiär i början av November. När jag kom hem från stan åt jag pizza och nu sitter jag här med mina torra händer och läppar som jag borde gå och smörja in.

Vad har ni haft för er idag?♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Varit på bio med en kompis ^^

2011-10-15 ♥ 20:49:23
URL: http://www.coinrobot.blogspot.com

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback