If I had superpowers, I'd safe the world and you would be mine


Hej! Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag var hemma hos Moa hela dagen och sen så kom jag hem sent så då orkade jag inte skriva någonting ^^ Hos Moa så bakade vi supergoda muffins, spelade Super Mario och Just Dance och såg på två filmer :3 Jag hade inte träffat Moa på några veckor så det var jättekul att se henne igen C:

Idag är påskafton vilket för mig innebär leta påskägg, äta påsklunch och umgås med de familjemedlemmar som är hemma ^w^ Hur ska ni fira dagen?♥

På tal om ingenting, Frank Iero och hans fru Jamia har fått en son som heter Miles :D Grattis till dem! ^-^ Och för er som inte vet så är Frank gitarrist i My Chemical Romance :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback