I'm trying to let you know just how much you mean to me




Dessa kläder och pärlor beställde jag på Ebay förra veckan och igår kom de hem till mig ^w^ T-shirten är oversized och supermysig och kjolen är en tyllkjol som jag alltid drömt om C: Pärlorna är formade som stjärnor och dessa pärlor har jag velat ha hur länge som helst ^^

Den som sålde grejerna på Ebay är ett företag som heter Refuse To Be Usual. Det var supersnabb frakt, paket kom enda från Kina på under vecka (!) och allt fanns med och var helt, det var inte heller så dyrt. Så därifrån kommer jag absolut köper mer gejer :D

Kommentarer
Postat av: Pitchi ~ ぴっち - be yourself, be unique.

vad kostade frakten? OwO älskar kjolen!

2012-04-17 ♥ 17:07:22
URL: http://pitchi.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jag har beställt fairy kei kläder därifrån nu, hoppas dom kommer den här veckan! ♥♥

Älskar dig och din blogg, så kul att läsa och se bilder på dig, du är jättefin och har en egen stil.



FORTSÄTT SÅ!!

Kram ~ o(^_^)o

2012-05-01 ♥ 14:17:09

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback