UppCon


En fråga som jag får väldigt ofta är om jag ska gå på något konvent i sommar, som tex om jag ska gå på UppCon. Och svaret är, ja, jag ska till UppCon! :D Jag ska köpa en endagsbiljett och vara där på lördagen tillsammans med lite kompisar ^w^ Egentligen vill jag vara där fredag-söndag men det blir för dyrt eftersom jag då måste betala för att sova någonstans, så jag ska åka till Uppsala på morgonen och åka hem på kvällen på lördagen (: Jag tycker att det ska bli jättekul att vara där och det är det första konventet jag går på C:

Kommer ni gå på UppCon eller något annat konvent i sommar?♥


Nej, det här är inget första-aprilskämt om ni av någon anledning skulle tro det :3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! ^^

Ja jag ska ditt skulle vilja se dig med glad het

men ska vara där alla dagar ♥

själv är det inte det första konvent har gått på 4före och ska på en till på maj ^^

och uppcon såklat

2012-04-02 ♥ 09:38:57
Postat av: Ebbzzchan^^

WOOOAAAHHHH VI MÅSTE TRÄFFAS DÅ JU!

2012-04-02 ♥ 18:31:31
URL: http://ebbzzchan.blogg.se/
Postat av: viran^^

Jag ska till uppcon me min best bud XD woho hoppas vi ser dig ^____^

2012-04-02 ♥ 20:36:13
Postat av: Nanaka

Ska dit och köa på torsdagen och stanna tills söndagen^^ Mitt andra konvent :D

2012-04-03 ♥ 07:58:39
Postat av: Yasmine (igen) X3

Alltså dudududu kan du inte göra so pitchi så vi kan mejla dig via skype (inte video typ) snälla snälla C':

2012-04-03 ♥ 08:01:38
Postat av: ¨Lizz

Jag ska också till uppcon!!!!!!!!! Det blir mitt första ever!!!!!!!!! GYAAAA!!!!! JAG ÄR SÅÅÅÅ TAGGAD!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-04-08 ♥ 09:34:13

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback