Bara en av tusen detaljer som gör att jag älskar dig


Godkväll! Denna vecka har jag varit på en typ av klassresa med min årskurs :3 Det var inte bara att göra vad vi ville hela dagarna utan vi arbetade med lite praktiska ämnen som slöjd, hemkunskap, bild och NO. Detta åkte vi enda till Falun för att göra eftersom dessa ämnes-lokaler i min skola inte är bra Cx Men om man bortser från att vi behövde jobba med skolämnen på dagarna så var det som en klassresa på kvällarna, så det var superkul! :D Även fast det är tråkigt att det är över så är det ändå skönt att vara hemma och vara ledig enda tills på tisdag då det är första maj ^^

Ha en awesome kväll!♥

Kommentarer
Postat av: Clara OwO

Ska du på japanloppisen nästa vecka? ^^

2012-04-27 ♥ 20:52:37
Postat av: miomii

hej ville bara säja att jag har en ny blogg hoppas du vill läsa den och kanske bara säja på din blogg att min nya blogg finns det skulle betyda så mycket för mig tack hej då

2012-04-28 ♥ 12:48:45
URL: http://www.wix.com/alma_fuchs/alma
Postat av: Clara OwO

Varför svarar du inte på min kommentar...

2012-05-02 ♥ 15:25:32

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback