Kent - Sjöhistoriska museet 19/8 2012

Nu kommer bilderna från den fantastiska Kent konserten jag var på i söndags med Andrea och Zoey :D Som jag skrev i måndags så var konserten helt magiskt, awesome och underbar och det känns helt ofattbart att jag sett Kent live ^-^
 
Vi kom till Sjöhistoriska vid fem och då satte vi oss i kön för att komma in till konsertområdet, klockan sex kom vi in och då satte vi oss vis scenen och väntade :3 Ungefär kvart i åtta började det spöregna och hela publiken ställde sig upp så då var vi tvugna att stå upp och vänta innan konserten :c Sen vid halv nio slutade det regna och sen vid nio så började Kent spela och de höll på i två timmar :D Jag kan fortfarande inte fatta att jag sett de live ^^ De spelade de flesta låtarna från nya skivan + några fler från äldre album. Sista låten var Mannen i den vita hatten och då så sköt de upp fyrverkerier, åh det var så fint! C:
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Härliga bilder från konsert :D

2012-08-22 ♥ 13:24:37
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback