Fint ska det vara och du är finast av alla

Hej på er! Jag köpte en jacka och ett par glittrande strumpbyxor i fredags :3 Jackan är från Weekday och strumbyxorna från H&M ^-^
 
Den här veckan så praoar min årskurs i skolan, så jag praoar på södertälje sjukhus barnmottagning, åh herre gud vad tråkigt det är! Jag var där igår och ska vara där tills på fredag ;___; Jag får inte göra någonting och jag får knappt vara med när sköterskorna träffar patienterna. Så det enda jag gör är att sitta ner och ibland se på när de träffar något barn :c Och så är sjukhuset en timme bort från där jag bor så jag måste gå upp tidigt för att hinna vara där kl 8 på morgonen. Åh jag orkar inte vara där i tre dagar till xC
 
En annan jobbig grej är att Henrik Berggren har en konsert ikväll och jag är inte där eftersom den är i Linköping. Henrik var sångare i Broder Daniel innan de slutade spela och nu så har han alltså en egen konsert utan resten utav bandet som jag inte får gå på ;___; Så ikväll ska jag sörja och tortera mig själv genom att lyssna på BD låtar och kolla på bilder på folk som är där :c
 
Ha en fortsatt fin kväll!♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kämpa på Ellen! Du klarar det! :) jag vet att du tycker att det är jobbigt, men du kanske kan prata med personalen att du vill vara med dem?

2012-12-04 ♥ 20:12:00
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/
Postat av: Ellen

Svar: Det var så lite så vännen! ^^ Okej jag förstår! :)
Jag följer din blogg på bloglovin, så du vet. Om du vill,, kan du följa min!

2012-12-04 ♥ 21:36:05
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/
Postat av: Pitchi~

HALLOJSAN~ ♡
Var gärna med och tävla i min årliga tävling "Pitchi Awards"!
Kategorierna i år är:
Årets Kawaii, Årets Bloggdesign, Årets Outfit, Årets Purikura, Årets Läsare, Årets Sminkning, Årets Frisyr/Hår, Årets Shopping, Årets Coslay, Årets DIY~
Det finns helt enkelt en kategori för alla! Läs mer om tävlingen här på min blogg:
http://pitchi.blogg.se/2012/december/pitchi-awards-2012.html
Om du vill vara med, tack på förhand! (. ⌒ ∀ ⌒ ) ♪

2012-12-05 ♥ 19:08:23
URL: http://www.pitchi.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback