Ta min hand och visa mig vägen, jag är din i alla lägen

Hejsan! Jag fick jullov igår vilket känns otroligt skönt ^w^ Jag ska spendera lovet genom att kolla på tv-serier och vara med scouterna, weho! C: Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat på några dagar, jag har glömt bort men det ska inte hända igen :3 Men i alla fall, igår efter julavslutningen på skolan så åkte jag in till stan med Andrea där vi köpte de sista julklapparna och sen efter det åkte jag hem till Kajsa där jag, hon och Zoey gav varandra julklappar, drack julmust och såg på film ^-^ Mycket trevligt c:
 
Om två dagar är det julafton, jag är jättespänd på mina julklappar :D Vi hörs!♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tänk att imorgon är det julafton! Yeey! :D

2012-12-23 ♥ 13:16:28
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Du brukar ju färga ditt hår rätt ofta, gillar du manic panic eller directions bäst? Min kompis säger att manic panic åker ur /tvättas ur mindre lätt än directions, dock har hon aldrig testat.. HJÄLP!! :o

2012-12-24 ♥ 01:27:03
Postat av: Anonym

har du haft en bra jul? de har jag! jag fick en kigurumi!!!!!!! vad fick du? :) <3

2012-12-25 ♥ 18:02:51
Postat av: Anonym

varför uppdateras det aldrig det börjar bli tråkigt :(

2012-12-26 ♥ 14:52:31

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback